Tuesday 3 January 2012

dikala pukoi 2 pagi

*sigh* (-,-’)


Sekarang tepat pukoi 2 pagi but I still cant get my two eyes closed fer tomorrow next paperrrr. . .
Sejaksejak nak final nih aku maken susah na tido malam . Mai balik dah kot insomnia aku nih . Parah hidup aku ngan penyakit nih .

Hmmpp..


Hari nih habih satu paper aku untuk final , dok tunggu lagi nuh lagi 6 paperrr . .  not bad arh paper hari nih  tu pung sebab aku dah prepare errr, 2 ari mayb . kahkahkah~


So paper utk esok(hari nih) agak membunuh gak ar . Pasepa aku kata centuh ? Sebab subjek nih aku macam tak pernah belajaq ja pung sebab lect subjek nih kena ajaq 2 subjek sekaliguih .
So dia tak ajaq pun subjek membunuh nih sebab aku rasa dia pung akan rasa terbunuh nak ajaq kami . muahahaha :D


Buku utk subjek nih sikit punya tebaii . . lagi la mmbuadkan aku bertambah malaih nak baca dengan segala ayat yang gila klassik + modern nak mampuih tuh . sikitsikit kena google search . ah pedup aku . -,-


Dah sampai malam nak exam dah nih , satu hint hapa pun tak dapat lagi . suma student cangak tunggu depan grup kat fb takot takot ada sapa sapa bagi hint tajuk mana nak kuaq . termasuk ah aku .


Tiktoktiktoktiktok,,,,  pup! Haa! Ada pung org bermurahhati na bagi hint ! tu pung da nak dekat pukoi 11 mlm dah . Tapi hint tuh masih berguna kot . .


Hint tuh keluaq bukan sikit okay , belambak lambak ! eh banyak pulak masa aku nak study suma tuh malam nih kan kan kan ?


Tapi memikirkan masa depan , kena gak arh study bro .


Studylah aku sampai otak krem + jem + tepu . $__#



So sebelum wayarwayar dalam otak aku nih tersimpulmati , better aku stop study and masuk bilik tidoq .


Tapi taley tidoq so aku menjeritlah kat sni .


Tapi tapi , skang aku dah nak tidoq sebab takot esok aku pi buad peta dalam dewan exam . kahkah~



Jom,, chiawww dolu . zzzz~