Tuesday 19 June 2012

Happy Ever After with you , sayang .


Penah sekali bercinta , tapi kecundang .

Sekarang bercinta lagi . Blajar dari kesilapan dulu , cuba bertolak ansur dalam hubungan . 

Sekarang bercinta lagi . Tak sama macam dulu . Terasa sangat bahagia . 

Sekarang bercinta lagi , dengan yang lebih memahami .

Sekarang bercinta lagi , dengan yang lebih mencintai .


Sekarang dah mampu elak diri nih dari buat kesilapan dulu .

Sekarang dah mampu jadi lebih memahami dari dulu .

Sekarang dah mampu tolak ego yang tinggi dari dulu .


Sekarang dah sangat menyayangi Sang Dia.

Sekarang dah tak mampu berpisah even sesaat , Sang Dia.

Sekarang perlu dengar suara sebelum tidur lena , Sang Dia.


Tak pernah alami hubungan jauh macam sekarang .

Tak pernah ada jauh dengan tersayang .

Tak pernah ada rasa rindu  yang mencenkam macam nih .


Sekarang sangat takut akan ditinggalkan .

Sekarang sangat takut dilupakan .

Sekarang sangat takut dibenci .

Sekarang sangat takut akan sunyi lagi .


Mohon untuk Sang Dia kekal di sini, dalam hati .

Mohon untuk Sang Dia ikhlas dengan hubungan ni .

Mohon untuk Sang Dia bersabar untuk semuanya yg terjadi , nanti .

Mohon untuk Sang Dia rasakan dirinya sangat berharga untuk diri nih .

Mohon untuk Sang Dia bersabar dengan diri nih .

Mohon Sang Dia tak kan pernah ada rasa bosan dengan diri nih .

Mohon Sang Dia setia .


Aku janjikan bahagia untuk kau , bukan derita . Tapi andai aku beri derita , jangan pernah kau maafkan aku .

Aku janjikan gembira untuk kau . Tapi andai kau sedih , cari lah aku .


Jujur aku senang dengan kau. 

Jujur aku tenang dengan kau.

Jujur aku bahagia dengan kau.

Jujur aku gembira dengan kau.

Jujur aku lupa semuanya , saat dengan kau .


Andai nanti kau terpaksa pergi , aku relakan kau .

Andai nanti kita dah tak mampu , ingat satu saja , aku selalu ada kau dalam hati .



dan selagi kita mampu bahagia , kita akan terus bahagia..mohon untuk selamanya dengan kau, Hazwani.